Feitjes

28 februari 2011 - San Cristóbal, Mexico

- in mexico hebben ze de drempels uitgevonden. eergister hadden we er op een weg van 250 km ongeveer 235

- wc papier gooi je hier niet in de wc maar in een prullebakje ernaast. de rioleringen zijn te klein

- werkelijk overal coca cola hier

- onderweg doen straatverkopers werkelijk alles om je een paar bananen aan te smeren. soms spannen ze in de bergen touwtjes over de weg. als je niet stopt breekt het touwtje of je autospiegel. als je wel stopt halen ze het touwtje pas weg als je iets hebt gekocht

1. jerome:
    28 februari 2011
    Alleen die foto's al.
    Amazing.
    Aan jouw blikken op al die foto's te zien gaat het geweldig aldaar.
    Enjoy.

Dikke zoen,
    Jerome
  2. Dagmare:
    28 februari 2011
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeee zus. Wat een toffe foto's. Mooi, prachtig, kleurrijk, lekker bruin bekkie. Wat zou ik graag naast je in het water hangen op dat touw. Denk aan je!

XXXX
  3. benedicte:
    2 maart 2011
    Hi Marije,
    Ik begrijp dus dat dat reis in Suriname alweer achter de rug is.
    Leuk zeg, dat je door mexico reist, dat wil ik ook al jaren! Doe wel voorzichtig, het is daar niet overal veilig, maar dat komt vast goed!

Heel veel plezier en ik volg je berichtjes.

x, Be
  4. Monique:
    8 maart 2011
    Hoi Marije, dankjewel, wat een geweldige foto's, ik krijg zo een prachtig beeld van waar je bent en hoe jij dat ervaart, heerlijk om hiernaar te kijken achter mijn bureau ;-)
    heel veel plezier en hartelijek groeten Monique
  5. Marlies:
    9 maart 2011
    Leuk hoor, om dit allemaal te kunnen lezen. Heel bijzonder, wat je meemaakt.
    Liefs!
    Marlies